PULKKAMÄKEEN !!!!,,,,

JUMALAUTA !!! TOI ON AEVAN HELEVETIN UPEE !!!!!! VITTUUN VANHAT STIIGAT , VITTUUN MUOVIPULKAT JA VITTUUN ANKEET LIUKURIT,,MUN PERSE EI IKINÄ MUUTENKA MAHTUNU NOIHI VITU LIUKUREIHIN,,,VITTU MÄ VETÄSIN TÄYSILLÄ TOLLA,,MUN PAINOLLA VIÄ MENIS VARMAA JOTAI 140KMH VITTU!!!! HAHAAA,,

JA SIIS TOI OHJAUS VIVUT JA KAIKKI SIIS MUN ON PAKKO SAADA TOMMONEN!!

pulkka3106_9af9a03a65ef8137bc8d72716fd9121c

VIÄ TARVIS VAA VÄHÄ TOTA TIÄKSÄÄ LUNTA TÄNNEKKI ETTÄ PÄÄSIS MÄKEE,,,ÄKKIÄ NY KOHTA TAAS SATANA LOSKAPASKAA,,,,

snow_art

sno-baller-snow-ball-maker

MIÄ VITTUA EIKÖ ENÄÄ TARVI KÄSILLÄ TEHÄ LUMIPALLOJAKA ???,TEKEEKÖ INTEENET SUKUPOLVI TÄLLEE LUMIPALLOT VAI MORRJESS,,,,,KAIKKEE PITÄÄ OLLA VITTU,,,

kelkka3106_6f8d1646e92925c3327328d8c2a5cde1

VITTU PORSCHE KELKKA,,EIHÄ MUN PERSE EDES MAHU TOHO ONKO TOI TARKOTTU JOLLEKKI LUUPERSE ÄMMILLE,,,HUH MITÄ VITTUA,,,

SNOW BIKE??,,,,ÖÖÖÖ TÄH,,LUMIPOLKUPYÖRÄ..KUINKA VITU RASKASTA TOI POLKEMINEN VOI OLLA VAI ONKO SE SE JUTTU TOSSA,,.NOVITTU KAISITTE,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

