TEKEE MIELI BURGERIII ,,TÖRKEE NÄLKÄÄÄÄ!!!

ÖÖÖ TÄH,,MÄ OON VITTU NYT NIIN SEKASI ETTÄ ENITE OIKEE,,MÄÄ OON VÄHÄ HÄMMENTYNY ETTÄ SIIS OONKO TÄRINÄSSÄ NYT TOSTA KOMEESTA BURGERISTA TOSSA MAINOKSESSA VAI TON ÄMMÄN SYVÄ KURKKU SUORITUKSESTA,,,!!!,,MITÄ VITTUA,

burgerwendys-gourmet-mushroom-swissburger

burgerwendys-double-stack

SIIS MAHA NÄKÖJÄÄ TAAS VENÄHTÄNY TOSSA JOULUN MÄTTÄÄMISEN ANSIOSTA HUH,,VITTU VOIS NIINKU SYÖDÄ VITTU KOKOAJAN,,JA MIKÄÄN EI RIITÄÄ..!!!!!!,,,MÄ OTTASIN KEVYESTI JA HELPOSTI NOI KOLME NÄTIN NÄKÖSTÄ TOSTA MESSII JA JOKKU VITUN RASVASET PERUNAT TOHO KYLKEE,,OH AH,,NOI NIINKU TIPPUS MUN POHJATTOMAAN KAIVOON NYT NIIN NÄTISTI ETTEI MITÄÄ RAJAA,,,,,,,,,,,,,SIIS ALKUPALAX,,

hamburgerbaby

OLISKO SIKA SITKEETÄ LIHAA???..MÄÄ SYÖN TONKI IHAN SAMA!!!! AIVAN JÄRJETÖN NÄLKÄ…!!!!

bacon-maplebar

MITÄ TOSSA KUVASSA TAPAHTUU,,VITTU NYT ON NIIN TÖRRKEE NÄLKÄ ETTÄ MÄ EN EDES TIEDÄ MITÄ TOIO MUTTA SÖISIN TONKI HEITTÄMÄLLÄ..IHAN SAMA SIINÄ NÄKYY OLEVAN PEKONIA JA JOTAI,,, AIVAN VITUN SAMA,,,ANTAKAA MULLE TOI NYT!!!!

herkkuspreadheads

KAIKKEE PITÄÄ OLLA….KETSUPPIA LISÄÄ KEPSUPPIA HUUTAA KAKARAT!!!!!!!!!

PILLUA SAA AINA,,,HYVÄÄ HAMPURILAISTA HARVOIN,,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

