MÄ HALUUN AUTON !!! MÄ HALUUN KAKKUA NYT,!!

LEIPURIT HIIVATTI OY PISTÄÄ SETIT KUNTOO MEINAA HIANOSTI HUH,,,JOO ISÄNPÄIVÄ MENI JO,,NÄINO MUTTA TOI OLIS AIKA EHOTON LAHJAKAKKU MEINAA TÄH,,,

MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS TIÄKSÄÄ,,

cakepicoftheday-garfieldcake

KARVINEN KAKKU,,PITÄÄKÖ TOLLANE VIÄDÄ MUMMOILLE MAANANTAI KAKUKS NIIN OLISKO NE VÄHÄ LEMPEEMPIÄ SITTE VITU MUMMOT HAHAA,,,NOEIMITÄÄ,,,MUTTA HUH JA VITTU MÄ OLISIN KAKARANA KUALLU JOS MUN SYNTTÄREILLE OLIS IKINÄ OLLU TÄMMÖNEN SPIDERMAN HÄMIS KAKKU VOI VITTU!!!!!!! KYLLÄ MÄ NYTKI AIKA HAIPISSA OLISIN HUH,,

cakespiderman-cake1

cakedivorce-cakes1

PALJOKOHAN NÄITÄ TILATAA NYKYÄÄ HAHAAA,,,SEO OHI NYT!!!! VITUN HUORA!! VITUN SIKA! TÄÄ OLI NIIN TÄSSÄ SEO LOPPU NYT!! OTETAANKO PALAT KAKKUA,,,TÄH,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

