HAHAA IKEA ON PARAS,,,HEJA SWERIGE,,,

ruotsi07s26-blondes-885_j_586981a

HAHAAA..IHME ETTÄ NÄ MAINOKSET ON KIELLETTY,,VITTU KAIKKI HYVÄ KIELLETÄÄ!!!,,NÄÄ MAINOKSET ON SIKA HAUSKOJA!!,,,

MUTTA SIIS MÄ EN PYSTY NOITA IKEAN VEHKEITÄ KOKOOMAAN SIIS ILMAN MÄYRÄKOIRAA KALJAA TAI JOTAI MUUTA RAUHOTTAVAA SIIS VITTU MENEE HERMOT AINA KU KOKOO JOTAI,,,JOKO MÄ HUKKAAN NIITÄ VITU RUUVVEJA TAI SITTE NIITÄ EI OO TARPEEKS TAI SITTE MÄ VÄÄNNÄN NIISTÄ JENGÄT VITUIX,,,AINA JOTAI,,JA SITTE MÄ EN YMMÄRRÄ NIISTÄ VITU OHJEISTA MITÄÄ..ENMÄÄ MIKÄÄ SAATANAN RAXA NÄPPÄRÄ KOKOOJA OO..VITTU AINOO MITÄ MÄ OON KOONNU ON LEEGOT KU KAIKKI NOI KOOTTAVAT LELUTKI OLI LIIAN VAIKEITA MULLE MÄ VIHASIN NIITÄKI,,,ITSEASIASSA MÄ VIHAAN KAIKKEE PIKKUNÄPERTÄMISTÄ,,,EI VITTU MUN HOMMAA,,HUH,,MUTTA ON NOI IKEAN KAMAT KOOTTUNA HYVIÄ SILLEE,,,KOSKA SE AUKEE SE IKEA VITTU TAMPEREELLE JO JAXA VITTU AINA AJAA TONNE ESPOOSEE VAI MISSÄ NE NY OLI,,

NE IKEA LIHAPULLAT ON HUIPPUJA SIIS,,JA HODARII PITÄÄ OSTAA KANS A I N A KU MENEE SINNE,,

ruotsi291507675_f54b39c9c8

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

