TÄÄ ON TEFLONIA !!! LOLA ODUSOGA..

TÄÄ ON TEFLONIA…SIIS ONKO LOLA SUOMEN KAUNEIN NAINEN?? SIIS OLLAAN AIKA LÄHELLÄ SIIS ..MÄ OON OLLU LOLA FANI IHAN ALUSTA LÄHTIEN,,.KYLLÄ ON KOMEE TIÄKSÄÄ TRÄCK REKORDI MEINAA LOLALLA SIIS KÄDET ALAS HUORAT,,MENKÄÄ KYYKKYYN MISS PYRKYRIT KOSKA LOLA ON PARAS!!! ,HAHAAA,,VITTU MISS SUAMI 96…MISS SKANDINAVIA 97,,,JA SIIS MISS UNIVERSUMI KOLMONE !!!!!!!MITÄH!!!,,, VITTU KOSKA ON KUKAA PÄRJÄNNY NOISSA KISOISSA TOLLEE,,JA SIIS KOSKA SEURAAVAN KERRAN???EI VITTU IKINÄ!!?,,KYLLÄ ON SIINÄ TEKEMISTÄ VÄHÄ TIÄKSÄÄ HUH,,

MÄ SIIS KATOIN NOI KISAT SILLO KU NE TULI JA MÄ OLIN IHA MYYTY HETI!!! MÄ OLIN TIÄKSÄÄ IHA ETTÄ JEP JEP MÄ TIÄN KUKA ON MUN SUOSIKKI JA TIETTY SE VOITTI!!!!!!!!,,,

JA SIIS NE SEN ÄRRÄ VIKA MAINOKSETKI OLI AIVAN HUIPPUJA !!!! SIIS NEROKASTA SUARASTAA,,EI VOIKKU ARVOSTAA SIITÄKI !!! VARMAA SIIS AINOO VIKA TOSSA LOLASSA JA SE KÄÄNTÄÄ SENKIN HIENOSTI VOITOKS!! MAHTAVAA LOLA!!

LOLA ON RÄVÄKKÄ MIMMI,,,EI HAITTAA VAIKKA LOLA ASUU KATO TUA PERSEREIJÄSSÄ TURUSSA KU LOLA AJAA LUJEMPAA KU RÄIKKÖNEN SAATANA TÄNNE TAMPEREELLE PERKELE,,,JA MÄ JOS TULEE SAKKOO MÄÄ MAKSAN NE,,TAI AINAKI LAITETAA ULOSOTTOO TAI JOTAI,,JOO SE OLIS IHANAA JA TEFLONIA,,JÄTÄ SE OMPPOVARAS JOKA PILAS SUN NIMENKI JA AJELE TÄNNE TAMPESTERII PÄIN TIÄKSÄÄ HOIDETAA KATO SETIT KUNTOO…KYÄSÄÄ TIÄT..

2 vastausta to “TÄÄ ON TEFLONIA !!! LOLA ODUSOGA..”

  1. Kai siinä on sitä jotain piilohomoutta sitten. Mene ja tiedä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

