PRINGLESIT ON VITTU HUUMETTA !

SIIS EI MITÄÄ DISSAUSTA TAFFELEITA JA ESTRELLAA KOHTAA MUTTA NYT MULLA KAUHEE PRINGLES HAIPPI PÄÄLLÄ!!!!!!,VITTU MÄ EN TIEDÄ MITÄ KOKAIINIA NE LAITTAA NOIHI MUTTA MÄ OON AINAKI VITTU KOUKUSSA!!!!,,LÄHETÄÄN NYT SIITÄ LIIKKEELLE ETTÄ MÄ OON ENSINNÄKI SIPSIN SYÖNNIN MAAJOUKKUEESSA JA MÄ OON SIIS SIPSI VALTAKUNNAN PUHEENJOHTAJA JA VITTU PRESIDENTTI, MÄ OON SYÄNY SIPSEJÄ KOKO HELVETIN ELÄMÄNI PALJON ENEMMÄ KU KUKAA MUU !!! JA MÄ KERRON MITEN MÄ SYÖN YLEENSÄ PRINGLESIÄ,,

MÄ OSTAN YLEENSÄ KOLME PURKKII ERIMAKUJA,,,SIIS SE PAPRIKA TAI HOT SPICY TAI GRILL ON HUIPPU JA SITTE SE CHEESE ONION JA SOUR CREAM SIIS NOI ON NIINKU AIKA VAKIOT,,TÖLKIT PÖYDÄLLE (EN PUHU NYT TISSEISTÄ SIIS),,,TÖLKIT SIIS NAAMAN ETEEN ,,PURKIT AUKI,,,SIIS JOS ON HIRVEE HIMO EI MUUTAKU ÄÄNTÄ KOHTI

MUTTA

MÄ TEEN SILLEE KU MÄÄ OIKEE KULINARISTI MÄSSY HIFISTELEN TIÄKSÄÄ ETTÄ MÄ OTAN JOKAISESTA PURKISTA YHEN LASTUN JA LAITAN NE SILLEE PÄÄLLEKKÄIN JA SITTE KAIKKI KOLME LASTUU SUUHUN,,,AAAAAHHHH,,SIIS VITTU SEO KRÄKKIÄ,,JA PURKKI MAITOO TAI KYLYMÄ KALJA VIEREE NIIN KYLLÄ SEO SIINÄ..YLEENSÄ MÄ TEEN VIELÄ SILLEE ETTÄ LEVITÄN PÖYDÄN TÄYTEE NOITA MIXTRIPLA PINOJA EKA VALMIIKS JA SITTE RUPEEN VASTA SYÖMÄÄ,,MMMMMMMMMM MMMMMM,,

MULLA ON SIIS TARKAT RITUAALIT NÄISSÄ HOMMISSA VITTU,,MÄ OON SIIS SYÄNY NOITA NIIN PALJO ETTÄ MUN TARVII TOLLEE VÄHÄ MIXATA NOITA,,TOI ON MUN SETTI !!,,TOI ON MUN PRINGLES TYYLI,,MULLA ON PALJON MUITAKI SIPSIN SYÖNTI TYYLEJÄ JA RITUAALEJA MUTTA TOI ON VAA SIIS YKS,,,TIETTY TÄNNE VENÄJÄLLE VOIS TULLA LISÄÄ NOITA MAKUJA KU NE VITTU PIHTAA NIITÄKI MÄ EN TAJUU,,

NE RIISI PRINGLES JUTUT OLI JOTENKI IHMEELLISIÄ..EI NE OIKEE OLLU PAHAAKA MUTTA NE OLI JOTENKI NIIN ILMAVIA ETTÄ MÄ VEDIN PURKIN ENKÄ EDES HUAMANNU ETTÄ TIÄKSÄÄ SÖIN JOTAI,,ENTIE,,MUTTA EI NE PAHOJA OLLU SIIS MUTTA YKS PIERU JA SE OLI SIINÄ SIIS MITÄ TAPAHTU,,?? ENMÄÄTIÄ,,

OONKOMÄ JO TAIVAASSA? ONKO TÄÄ PARATIISI…??? MMMMMMM,,,,MMMMMMM

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

