CRYSTAL HEAD VODKA !! PERJANTAI PULLO,,,KOHTA ON KIVAA…

http://www.crystalheadvodka.com/

SIIS VITTU HUIPUN NÄKÖNEN TOI PULLO HUH!!!,,,JUMALAUTA,,LEGENDA NÄYTTELIJÄ ON SAANU OMAN VODKAN SIIS,,TOI DAN AYKROYD ON TEHNY PALAJO HUIPPUJA LEFFOJA,,,SIIS PALJO,,,

49,99 DOLLARIA VAAN JA NYTKU DOLLARI SUKELTAA TOIHAN ON MELKEE ILMASTA VITTU!!!!,,,SITTEKU TON ON JUANU NIIN TOSTAHA SAA HELEVETIN KOMEEN LAMPUN !!!,,TAI MUUTEN VAA KORISTEEN KIRJAHYLLYYN TOI ON NIIN VITU SIISTI TOI PÄÄKALLO!!!,,,TÄYTYY MENNÄ KYSELEE ALKOSTA VOISKO NE TILATA MULLE LAATIKON TOTA..

VODKA ON SIITÄ KIVAA KU SITÄ VOI BLANDATA MELKEE MINKÄ KANS VAA,,KARPALOMEHUN KANS ON OLLU AIKA VAKIO NYT PITKÄÄ,,IHAN PERUS HELPPOO KATO,,JA VOIHAN SE JUODA IHAN JÄILLÄKI SELLASENAAN VARSINKI KU NYKYÄÄ ON KAIKENNÄKÖSII MAKU VODKAAKI,,PÄÄRYNÄ,VANILLA,MANGO,MARJAT JA VITTU KAIKKEE PITÄÄ OLLA EI SIINÄ MITÄÄ..,OON MÄ NIITÄKI TESTAILLU MUTTA ENMÄÄTIÄ,,,,

MÄ OON JOSKUS JUANU VODKAA KALJALLAKI,,SE OLI JOKU SEKANEN LAIVA REISSU KU EI TOI BISSEN LIPITTÄMINEN OIKEE TIÄKSÄÄ KOLISSU NIIN LAITETTII VÄHÄ TERÄSTYSTÄ HAHA..VODKA+VISSY ON HYVÄÄ KANS SILLO KU ON JUANU JO KOKO VITU ILLAN JOTAI TÖRKEE MAKEETA PASKAA NIIN TOMMONEN RAIKASTAA,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

