VITTU MIKÄ PILLU KISSA !!! HUH NICOLE SÖRSSELLSÖN

SIIS TOI ON ÄLYTÖN HUH,,,VITTU TOI ON KUUMA KISSA!!! KUALA VALUUUUUUUUUUUU,,,KESKITY KESKITY PETRI KESKITY,,SIIS LATEXIA JA KANNUA+NUKKE+PILLU HUH TOIHAN ON TOI PUSSY CAT DOLLSSIN SE NICOLE SÖRSSELLSÖN,,SEN SUKUNIMI ON VITTU NIIN VAIKEE ETTÄ MULLE SEO NICOLE SÖRSSELLSSÖN…

MÄ ENO VAA VITTU TAJUNNU MIHIN SE TARVII NOITA MUITA TOSSÄ BÄNDISSÄ???..KU EI SE MIKÄÄ KUAROKAA OLE NIIN TOI ON PARHAIMMAN NÄKÖNEN JA NE MUUT ON NIINKU VITTU ORJIA SIÄ TAUSTALLA???,,NEHÄ ON VAA NIINKU TIÄKSÄÄ TAUSTATANSSIJAT??? TÄH,,,,MÄ EN YMMÄRRÄ,,KAI NIILLEKKI JOTAI PITÄÄ MAKSAA,,MÄ VETÄSIN SOOLONA MIALUMMI,,MIKÄ TOTA ESTÄÄ..???

EIKÖ TOI SIIS OO EDES TYHMÄKÄ ÄMMÄ KU SEO NYT PYÄRINY TON TIÄKSÄÄ LEWIS HAMILTONIN KANSSA SIIS SE NUAREN FORMULA KUSKIN KANSSA,,,ELI SEO LÖYTÄNY RIKKAAN POJAN RESSUKAN ITTELLENSÄ MITÄ SE VOI KYYKÄTÄ JA SITTE KU TOI BÄNDI HAJOO JA SEO RUPSAHTANU NIN SILLÄ ON JO PALLO KETJULLA TON LEWIS HAMILTONIN JALASSA,,JA AVIOEROSSA MILJOONAT TASKUU KIVASTI VITTU JESSSS,,,OKEI VITUT MÄ OON VAA KATEELLINEN…HAHAHA JAA KELLE??? NO VITTU MIETI SITÄ !!!!!!

Yksi vastaus to “VITTU MIKÄ PILLU KISSA !!! HUH NICOLE SÖRSSELLSÖN”

  1. no huhuhuhuhuh. senki sekopää ! skikke båå!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

