THOR !!! god of thunder!!,,,MARVEL LEFFA..HMMM

SIIS NYT MÄÄ EN TIEDÄ..VÄHÄ ERIKOISEN NÄKÖSTÄ SETTII TÄÄ LEFFA NYT,,TAI SIIS AINAKI VITTU EPÄILYTTÄÄ SIKANA!! OLIKOHAN TOI EDES VIRALLINEN TRAILERI ???,,TÄH ENMÄÄTIÄ MUTTA SIIIIIS,,MÄÄ OON MESSISSÄ KAIKISSA MARVEL ELOKUVISSA JA SIIS MUUTAMAA HUTI FLOPPII LUKUUNOTAMATTA NÄÄ ON OLLU AIKA HUIPPUJA KAIKKI,,

SE YKS HULK LEFFA OLI PASKA MISSÄ SE NÄYTTI KOKO VITU HULKKI IHAN KUMISELE JA EI MUTTA TÄÄ UUS HULK OLI HUIPPU,,ONNEX NE HOITI TON HULKKI HOMMAN KUNTOON,,SAMOIN IRON MAN,,JA TIETTY BATMAN,,JA SPIDER MANIT ON OLLU KOVAA KAMAA KANS,,

MUTTA MITES TÄÄ THOR,,,HMMM,,,SIIS KYLLÄHÄ TOI TRAILERI NÄYTTÄÄ IHA OOKOOLLE MUTTA VITTU MUA PELOTTAA TÄÄ NYT VÄHÄ MITEN VOI SAADA VITTU ÄIJÄN JOLLA ON BLONDI PITKÄ TUKKA JA KAUHEET TISSIT JA VASARA KÄDESSÄ NIIN MITEN NE SAA SEN NÄYTÄÄN VIILEELLE KU MULLA TULEE LÄHINÄÄ KAUHEE YMCA HOMO HERO TOSTA MIELEE,,MUTTA ENMÄÄ TUAMITTE VIÄ.,,MUTTA PIKKASEN TULEE SIIS TOM OF FINLAND EFEKTIÄ TOSSA TIÄKSÄÄ ENTIE TIÄKSÄÄ KATELLAA,,MUTTA KAIKISSA MUISSA MÄ OON OLLU MESSISSÄ MUTTA TÄÄ MUA EPÄILYTTÄÄ NYT VÄHÄ..HUH..

HOMOHOMOHOMHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMOHOMO

GAYGAYGAYAGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAYGAY

KATO SINGAPOREN ÄSSÄ PISTÄÄ MENEE AIKA KOMEELLA NIMELLÄ..MITÄ LIKAT MUN NIMIO BÄTMÄN BIN SUPERMÄÄN TÄH ANNAKKO PILLUA?,,,VITTU MÄ MITÄÄ VIITTAA TARVI ,KATO MIKÄ MUN NIMI ON TÄH …JAA ET LÄHE VAI..

Yksi vastaus to “THOR !!! god of thunder!!,,,MARVEL LEFFA..HMMM”

  1. […] TOI NÄYTTI HOOSEE HYVÄLLE TOI TRAILERI HUH,,,VITTU MITÄ RÄISKINTÄÄ !!!! JOS TOI MARVEL THOR LEFFA EPÄILYTTÄÄ NIIN TÄÄ NÄYTTÄÄ AIKA VARMALLE MÄTTÖ LEFFALLE !!!,,,SIIS SE EKA PUNISHER LEFFA […]

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

