KERROSTALO ASUMISTA…

TÄÄ ON LIELAHDEN HUUDEILTA MISSÄ MÄÄ OON ASUNU ,,,NOEI OO HAHAA,,KAITÄÄ ON JOSTAI TIÄKSÄÄ TESOMALTA HAHAA,,NOEIOO,,MUTTA KÄTEVÄN NÄKÖSTÄ..PALJOKOHAN TOSSA ON TIÄKSÄÄ TOI OSAKE HINTA??,,

KYLLÄHÄN TUOLA VITTU MAAILMALLA JENGI ASUU NOISSA ASUNTOVAUNUISSA NIIN IHA KÄTEVÄÄ LAITTAA NIITÄ TOLLEE LÄJÄÄN SIIS KU TOIHAN SÄÄSTÄÄ TILAAKIN,,JA TOSSA KIVA PIHA MISSÄ LAPSET VOI LEIKKII JA ONKO SIINÄ VITTU UIMA-ALLASKI,,,

TOMMONEN PITÄS SÄÄTÄÄ SITTE VIELÄ TONNE KÄMPPÄÄ TÄH..VITTU TOI OLIS HUIPPU,,TIÄKSÄÄ TILA SÄÄSTÖÖ KIVASTI,,IHANAA NAPPIA PAINAMALLA POOLI PÖYTÄ SAATANA KEHII MORJES,,EI MUUTA KU KEPIT TANAA NO HOMO JA PALLOT PUSSII,,JA VOIHAN BILJARDIPÖYDÄLLÄ KAIKKEE MUUTAKI TEHÄ..

POOLISTA TULI SIIS MIÄLEE ETTÄ VITTU SITTE PITÄS OLLA SEMMONEN TOLLA SAMALLA SETILLÄ TOIMIVA MUTTA UIMA ALLAS KANS!!!!,,,JATKOILLA LIKKOJEN KANSSA TIÄKSÄÄ PIDETÄÄ HAUSKAA,,,JAAJAA UIMA ALLAS ESII JA VAATTEET VITTUU,,MÄ OON PILLUMAGNEETI NÄÄS NONII TISSIT ESII,,MENNÄÄNKÖ ILTAUINNILLE VAI UINKO SUN LIIVIHIN SAMANTIEN ,,TÄH,,EIVITTU TOI OLIS MAHTAVA SETTI,,,TÄYTYY KYSYY OSAAKO JOKU TEHÄ MULLE SEMMOSE,,SIIS PIMEESTI TIÄTTY,,EIKU EI MITÄÄ..

JATKOILTA TOI KUVA,,MUA EI NÄY TOSSA KU MÄ SIIS OTIN TÄN KUVAN,,,

JA SITTE TÄLLÄNEN TEEVEE TIETTY ILMAN TVLUPAA TIÄTTY..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

