BIG BROTHERII,,,1

TOI OLI VIELÄ HYVÄÄ BBTÄ…NOI VANHEMMAT,,,PERTTU OLI VAA NIIN TYHMÄ ETTÄ SILLE OLI PAKKO NAURAA,,JA SARI OLI NIIN IHANA TAVIS KÖYHÄNMIÄHE PAMELA BLONDI ETTÄ PAKKO SITÄ OLI RAKASTAA,,,JA SIIS TIÄKSÄÄ KAARLON WHATTA FACK ON MUN KIRJASSA JO LGENDA,,HAHAA,,TAMPERE PERKELE WATTA FACK MAHTAVAA,,

OOTTEKO NYT KATTONU TÄTÄ TÄN VUOTISTA??,,TÄÄ ON ENSINMÄINEN BB SETTI TÄSSÄ BLOKISSA,,, JOO TÄÄ MIKÄ NYT MENEE ON EHKÄ AINAKI NYT ETTÄ IHA VITU TYLSÄÄ KATOTTAVAA,,JOTENKI ENMÄÄ VITTU TIÄ,,ALKU KIELTÄMÄTTÄ LÄHTI KOMEESTI MUTTA NYT TOI KOKO MENO ON LÄSSÄHTÄNY..JA SIIS PAPERILLAHAN TOI NÄYTTÄÄ/NÄYTTI HYVÄLLE JA VITU MIELENKIINTOSELLE MUTTA EI LÄHE JOTENKI,,LIIKAA NEGATIIVISTA PASKANJAUHANTAA KU EI NOI VITTU PYSTY EDES KREISIBAILAAN ENÄÄ KU HETI KU SAA PARI KALJAA ALAS NIIN PITÄÄ ALKAA VITTU TILITTÄÄ..EN MÄ JAKSA TILITYSTÄ KATTOO ,,TAI AINAKAA NOI PALJOO,,KAIKELLA RAJANSA TIÄKSÄÄ,,JOKU RAJA SEO SIKALASSAKI,,JA SIIS TOTTAKAI PITÄÄ PASKAA JAUHOO JNEJNE MUTTA JOTENKI TUOLA EI NIINKU KEMIAT KOHTAA OIKEE KELLÄÄ JA SITTE SEO TOLLEE JOTENKI VAIVAUTUNUTTA,,HMM,,,KAI SE SIITÄ VOI AUKEE,,TUNNEKUOHUT ON HYVII MUTTA VITTU NOI ON JOTENKI LIIAN TUNNEVAMMASII TUOLA..TULEE VÄLILLÄ FIILIS ETTÄ NOITTEN EI PITÄS OLLA TUOLA TALOSSA VAAN NIITTEN PITÄS OLLA JOSSAIN AIVAN MUUALLA HOIDOSSA VITTU,,,JA SIKS SE YKS ÄMMÄ SIELTÄ VARMAA LÄHTIKI,,ENMÄÄ SIIS TIÄ..HUH,,

MUA SIIS HUOLESTUTTAA ENSINNÄKI TOI NIKO SIELÄ..EILISESSÄ SUORASSA LÄHETYKSESSÄ KU SE ITKUA VÄÄNSI KUINKA PALJO SE VIHAA JOHANIA NIIN IHMISET NAURO…NAURO??,,MUN MIÄLESTÄ SIINÄ EI OLLU MITÄÄ VITU HAUSKAA SE OLI LÄHINNÄ PELOTTAVAA ETTÄ JOKU VOI VÄÄNTÄÄ ITKUA KU EI PIDÄ JOSTAI IHMISESTÄ??..MÄ ENVITTU YMMÄRRÄ..,MUUNMUASSA TOSTA MULLA TULI MIELEEN ETTÄ SILLÄ NIKOLA MIELENTERVEYDELLISII ONgELMIA,,JA SE EI KUULUIS OLLA TUOLA TALOSSA NYPITTÄVÄNÄ,,HUH,,MITÄ VITTUA JA SITTE JENGI NAURAA,,??JASIT TUOLA ON NYTKI TAAS NIIN TURHIA IHMISIÄ JOTKA VAA VIIKOSTA TOISEEN PYSYY TUOLA MÄ EN YMMÄRRÄ,,TOI VITU TASASEN HARMAUS HILJASUUS SETTI EI MUN MIÄLESTÄ KUULU TOHON TALOON,,SE EI OO SE JUTTU,,

NIKO VOITTOJASUOSIKKI??,,EINY VITUSSA ALUKS MÄ AJATTELIN ETTÄ SEO JOKO JOHAN TAI ANDREAS MUTTA NYTKU TOSTA ANDREAKSESTA ON TULLU TOMMONEN VITU PASKANPUHUJA KAKSNAAMANEN MIELISTELIJÄ EI SITÄ ENÄ..MUN VEIKKAUS ON ETTÄ TAMPERE PERKELE ON VAHVOILLA,,JOHAN  JA NOI LIKAT ON AIKA HYVISSÄ ASEMISSA AINAKI NYT,,HMM NOOOH KATELLAA..

LISÄÄÄ BIG BROTHER ANALYYSII MYÖHEMMI,,TARKKAILLAAN TILANNETTA,,

LAITTAKAA OMIA BB MIELIPITEITÄ…KUKA VOITTAA ?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

