SETIT KUNTOON…KAIKKEE PITÄÄ OLLA !!!!

MÄ HALUUN TOLLASEN,,UPEETA VITU SYKSYÄ VAA…UHHH,,VITTU TAAS SATANU MELKEE VIIKON JA MUUTENKI IHAN VITU KOIRA ILMAA OLLU,,MUN FIILIKSET OLIS IHAN SUORAA TOSSA VARJOSSA SITTE,,HAISTAKAA VITTU VAA,,HAHA,,JOS SATAA MUMMOJA TAIVAALTA JOO MÄÄ EN PYSÄHDY PUHUUN PASKAA SUN KANS ETTÄ TOSSA O KAIKKI MITÄ AJATTELEN NYT!! VITTU,,MÄ KÄVELEN HIMAA NIIN LUJAA KU PÄÄSEN,,MORO,,,

VOIHAN TOI TAVALLAA OLLA NIINKU VITTUILUA JUMALALLE TAI LUOJALLE TUOLA TAIVAASSA KU NÄYTTÄÄ KESKARII SILLE ETTÄ KIITOS VAA TÄSTÄ VITU SADE ILMASTA,,JA KIITOS ETTÄ MULLA EI KASVA HIUKSET MUTTA SITTE SELÄSSÄ KASVAA NIIN SAATANASTI,,IHAN NIINKU SEKI OLIS VITTUILUU,,JOS EI MULLA KASVA KARVAT PÄÄSSÄ NIIN ENMÄÄ TEE MITÄÄ NIILLÄ VITTUAKA TUOLA VITTU SELÄSSÄ..HAISTA VITTU VAA,,,,

OHO TÄÄHÄN LÄHTI AIHEESTA ,,HUH,,ONNEKS NYTO PERJANTAI,,

NÄÄ ON AIKA HUIPUT KANS,,,SIIS MÄ ITSEASIASSA NÄIN VÄHÄ TÄLLÄSET YHLLÄ MUIJALLA KONEESSA TOSSA KESÄREISSUSSA KU OLIN,,KÄVIN SIINÄ KATO KUSELLA JA PITI OIKEE KAKS KERTAA KATTOO KU SEMMONEN MUIJA NUKKU SIINÄ VIERESSÄ JA SILLÄ OLI TOMMOSET UNILAPUT NAAMASSA JA SIINÄ LUKI ISOLLA  S H U T   T H E   F U C K   U P !,,,,HAHAHAAA,,EI VITTU MÄ REPESIN,,AEVAN MAHTAVAAA,,,SIIS KU NOILLA LENNOILLA AINAHAN ON PAKKO TULLA JOKU SAATANAN TOUKKA SIIHE VIEREE HUUTAAN TAI SEN KAKARAN EI EDES TARVI OLLA LÄHELLÄ KU SE KUULUU VITTU KOKO KONEESSA KU JOKU RÄÄKYY,,,YRITÄ SIINÄ NYT SITTE NUKKUU,, S H U T  T H E  F U C K  U P !!!

TAI

F U C K   O F F !!! HAUSKAAA HAHA,,,

TAI SITTE NOILLA LENNOILLA ON JOTAI VITU YLISOSIAALISII IHMISII JOKKA HALUU HÖPÖTELLÄ KOKO VITU MATKAN VITTU NIITÄ JA NÄITÄ JA SIIS MITÄ VITTUA ANTAKAA MUN OLLA,,,ENMÄÄ TUNNE SUA ENMÄ HALUU JUTELLA SULLE JOTAI MERKITYKSETÖNTÄ PASKAA..MÄ TAIDAN OSTAA NOI UNILAPUT VAA SEN TAKIA KU SITTE JOKU SELITTÄÄ SUU VAAHDOSSA VITTU JA PUHUU KORVAA IRTI NIIN VOIS KESKEN LAUSEEN VAA VETÄÄ NOI LAPUT SILMILLE,,HAHAA,,.MÄ HALUUN VAA KATTOO SEN LEFFAN JA SYÖDÄ NE RUUAT JA JUODA KU ENMÄ OSAA LENTOKONEESSA NUKKUAKKA,,MÄ OON JOSKUS YRITTÄNY VETÄÄ KAUHEET KOOMAT ENNEN KONEESEEN MENOO ETTÄ SAMMUSIN SITTE LENNON AJAX MUTTA VITUT ENMÄÄ VAA OSAA NUKKUA KONEESSA SIITÄ TULI HIRVEIN LENTO IKINÄ KU JOUTU HIRVEESSÄ HORKASSA ISTUU SAATANA LISKOT SELÄSSÄ JA TÄRINÄT PÄÄLLÄ HUH,,,HYI VITTU,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

