MULLE TOLLANE AUTO HETI!!!!

NO VITTU NYT ALETAA PUHUU JO NÄTIN NÄKÖSESTÄ KAARASTA !!! MÄ HALUUN TOLLASEN MILLÄ PÄÄSEE NOLLASTA SATAA 3SEKUNNISSA JA SITTE TOMMOSEN ÄÄNI ON SEMMONEN LÄHINNÄ LENTOKONETTA MUISTUTTAVA EIKÄ SEMMONEN PERUS WARPURKKI LADA PÖT PÖT ÄÄNI,,,WWRRROOOOOOOMMMMM—NIIN VITU LUJAA ETTEI KERKEE MELKEE NÄKEE,,,JA SIIS MÄ HALUUN ETTEI TOHO TARVIS LAITTAA OLLENKAA BENSAA KU SEO NYT NIIN VITU KALLISTA ETTÄ MÄ JOUTUSIN PANTTAAN MUN PLATINA JA KULTA LEVYT ENNENKU PÄÄSEN EDES HERVANTAAN TOLLA,,,SIIS TON PITÄS KULKEE JOLLAI SÄHKÖLLÄ TAI JOTAI,,MÄ OON VITTU ODOTTANU KAKARASTA ASTI ETTÄ NOI AUTOT OLIS SEMMOSII MELKEE AVARUUSALUKSII JOILLA VOIS LENTÄÄ..MISSÄ NE VITU PALUU TULEVAISUUTEEN AUTOT ON HÄH??,,KASARINA TEHTII JO LEFFA MISSÄ OLI JOKU 2001 JA SIINÄ AUTOT LENSI,,NYTO VITTU KOHTA 2009 JA TÄÄLÄ EI LENNÄ MUUTAKU LINNUT,LÄPPÄ,PASKA,LUODIT JA VITTU LENTOKONEET TÄH????MITÄ?!!!! KOSKA NE VITU AUTOT MENEE TUOLA ILMASSA?? OLLAANKO EDES LÄHELLÄ VIELÄ??,,,ÄH..NYT MUA ALKO VITUTTAA,,ENMÄ HALUUKKA TOTA KUVAN AUTOO MÄ ODOTAN ETTÄ NE VITU AUTOT LENTÄÄ JA OSTAN SEMMOSEN OSARILLA SITTE,,JAKU EI MULLA OO EDES AJOKORTTII NYT NIIN JOS SITTE 2020 EI TARVIS ENÄÄ SEMMOSII..VITUT,,

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

