PERJANTAI KANNUT MORJES!!!!!

HEI MUN KASVOT ON TÄÄLÄ JOO NÄINO MUTTA NOI TÖLKIT ON TOSSA. PAKKO TUIJOTAA VITTU MÄ OON MIÄS. SIIS EIMITÄÄ JÄRKEE,,,TOSSA UNOHTUU NAAMA JA KAIKKI MUU KU NOI KANNUT RUPEE VETÄÄ ZEN JUTTUA JA MENEE IHA HYPNOOSII ETTÄ JOO-O NÄINO IHAMITÄVAA..ANTEEKS MITÄ SANOIT SORI MÄ EN KUULLU,,YLEENSÄ KU ON TOLLASET LOLLOT ON JOTAI MUUTAKI LOLLOO MESSISSÄ ESIM LOLLO MAHA MUTTA KAIKKI UNOHTUU NIINKU MUUNMUASSA TOI LÄRVIKI UNOHTUU hahaaa,,,VOIKOHAN NOILLA NIINKU SATUTTAA SILLEE ETTÄ JOS TOLLANE MÄSSÄHTÄÄ NAAMAA NII MENEEKÖ TAJU SIIS VITTU VARMASTI MENEEE HUH,,TOMMOSET KU PYÄRII TUOLA KADULLA NII MENEE SIIS LIIKENNE SEKASI TULEE KOLAREITA JA KAIKKEE JA SIIS VITTU TOLLASTEN TAKIA TULEE MIEHISTÄ NISKAVAIVASII JA TULEE MUSTELMII KU KÄVELEE TOLPPIA PÄIN KUN TISSI ZEN VALLITSEE.,,NOILLA VOIS HELPOSTI HALLITA MAAILMAA,,.AIRBAGINÄ MUN MAHA EHKÄ TOIMII PAREMMI KU NOI MUTTA ENTIÄ ENKÄ HALUU SELVITTÄÄ..NOITA VOI VAA TUIJOTTAA JOLLEI SAA KOSKEE,,HUH NIIN IHANAA ETTÄ SEO JO MELKEE LAITONTA HUH,,IKINÄ ENO MAITOO JUONU ENKÄ JUO SANO LAKTOOSIALLERKINEN KUN MUIJANSA TISSEJÄ IMI,,,,HYVÄT PYHÄT,,,

Yksi vastaus to “PERJANTAI KANNUT MORJES!!!!!”

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

